EMOČNĚ VYPJATÉ SITUACE V PRÁCI
Máte občas nervózního klienta, který křičí? Nebo je nedochvilný? Klient nepřijde, říct mu to? Jak?
Tréninkový seminář, ušitý na míru z Vašich konkrétních konfliktních situací. Vaše situace a požadavky, budete moci poslat pro účel školení ještě před seminářem.
Termíny:
- 17. 10. 2014 9,00 - 15,30
- 22. 10. 2014 9,30 - 16,00
- 3. 11. 2014 9,30 - 16,00
- 10. 01. 2015 9,00 - 15,30
- 12. 01. 2015 9,30 - 16,00
Podrobné informace naleznete v příloze.
Místo: Praha 1,Těšnov 5
Cena: 1800,- Kč
Počet kreditů: 4 (5,15 hod.)
Bc.Jana Pištorová
Tel.: 603 434 557
E-mail: jana@pistorova.cz
www.pistorova.cz